En bild säger mer än 2009 ord

BILDBOMB!!! Här är ett urval av bilder från 2009!


Vi började med att åka på miniskidsemester i januari



Sen firade vi 6 år tillsammans i frebruari <3






Vi dansade i köket...



...och kom på att det var dags att putsa fönstren efter 2 år i lägenheten.



Vi grillade på balkongen.




Firade Valborg i ekoparken såklart!



Det blev ett kanonår för Vipers! DM guld, SM silver och fjärde plats på EM! You raise me up!






Black Hawks satte team-flickis!! DM guld, SM silver och fjärde plats på EM!


HEEEEEEEEEEJA SVERIGE!!


Emi och jag var huliganer på läktaren på juniordagen på EM!


Årets största händelse för mig var helt klart resan till New York!


Mitt vackra resesällskap!


Garderoben fylldes på lite grann... konstigt nog i samma takt som plånboken upplevde finanskrisen.


Empire state building


Monk's cafe från Seinfeld


Vi fick hoppa i sängen!!


Frihetsgudinnan


FAN vad bra vi mådde!!! :-D Give my regards to brooaaaaaaaaadway!


Jag förälskade mig i Central park, särskilt i denna bro!



Jag, Lisa, Linnea och Marielle var med i Elin Ruth Sigvardsson och Lars Erikssons musikvideo till låten "Love".



Lasse lyckades få med mig ut på frisbeegolfbanan under sommaren. Men varför fick jag släpa på väskan egentligen??


Jag fyllde 23 år och firade med goda vänner!


En av sommarens mest perfekta kvällar... Coldplay på Stockholms Stadion!



Innan sommaren var slut tog jag min Emi under armen och åkte söderut, till Samos!



Vi hann med en sväng förbi Turkiet, och jag har nog aldrig varit så glad åt att hitta ett McDonald's!! Usch, aldrig mer Turkiet...



Jag la mig till med en ny frisyr.



Och fixade naglarna några ggr!


Jag lade Black Hawks på hyllan och fick uppleva ett cheercamp från den här synvikeln


Blev tränare för Excaliburs som fick ett kanonprogram (men ingen musik??)


Var med mina syskon och såg Green Day i globen...


..och någon månad senare var det dags för Paramore på Fryshuset!! Grymt!!!


Elin och jag packade in kottarna i ett tåg och for iväg på camp i Göteborg där vi roade oss kungligt med de här donnorna.


Och jag blev kär i Jul på Liseberg!! SÅ FINT!


Ikväll ska Lasse och jag gå på bio och se Avatar 3D. Vad jag gör imorgon återstår att se, men det är inget som kommer att rapporteras om här, då det här är bloggens sista inlägg. Den fyller ingen funktion för mig längre, åtminstone inte för tillfället. Kanske återuppstår den, kanske inte. Den som lever får se. Men tack ni som läst, och ha ett kanon 2010!!



Kommentarer
Postat av: Berith

Du får inte sluta skriva!!!!

2010-01-02 @ 20:05:46
Postat av: Jan Thore

Jag gillar att läsa om mig själv.

2010-01-02 @ 20:06:43
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder! :)

Förstod att det blev mycke shopping i NY men sådär mycke?! :) Sweeet!

Tråkigt att du slutar skriva, men då har du mer att berätta när vi ses istället :)

Stor Kram

2010-01-02 @ 23:12:35
Postat av: Anonym

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2010-01-03 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0