Uppe i ottan!

Oj oj oj, jag minns knappt när jag var uppe så här tidigt sist! Särskilt om man betänker att det är söndag idag! Men så är man ju en hardworking business gal med många strängar på sin lyra, som på något sätt måste få dygnets 24 timmar att bli ungefär 36.
Idag ska jag försöka hinna klart med min hemtenta (försöka går ju), jobba första "julpasset" i butiken, gå upp till slottet och lyssna på när mammas kör sjunger (om jag hinner och inte blir nedtacklad av pensionärer med tillhörande barnbarn med facklor på vägen), drilla excalibatorerna tills de inte vågar göra en enda slapp motion igen, träna med V to tha I to tha P to tha ERS* <3, åka hem till päronen och få tillbaka alla telefonnummer in i mobilen igen för kanske... femte gången i år?, åka hem och julpimpa balkongen och fönstren och förhoppningsvis hinna slänga i mig lite mat någonstans där emellan. It's all in a days work!







*Vipers, men ändå inte riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0