Doftljus?




Jag brukar normalt inte dricka energidrycker, men eftersom jag ligger lite efter med tentaskrivandet, och hade en burk kvar från Twilightkvällen på bio så tänkte jag att lite extra energi inte kan skada, och öppnade den. Men så kom jag ihåg en av anledningarna till att jag inte dricker dessa drycker: de smakar ju fan! Och just denna gång så kom jag på vad de smakar som! Doftljus! Doftljus är inte heller någon större favorit hos mig, tycker mest de luktar konstgjort eller alldeles för mycket parfym, och så får jag huvudvärk av dem. Så jag tror jag lägger ner det här med energidrycksdrickandet och koncentrerar mig på tentan istället... Verkar vara en säkrare metod för att bli klar med fanskapet så att jag kan sätta igång och julpyssla ikväll eller imorgon! Wiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0