zzzzzzzzzzzzz....

Gud, jag är så trött att jag skulle kunna somna på fläcken. Tyvärr finns ingen tid till det! Nej för tusan, här ska tvättas, packas, lagas middag, åkas till systemet, städas och sen har jag ju faktiskt ganska mycket plugg också! Come on, give me a break! Fortfarande mkt stolt över mitt VG som jag fick reda på igår, idag kom mailet att de fört in det i up-dok, weeeiii! Sen fick jag även hem ett annat betyg i brevlådan idag också, inte heller det så illa pinkat! Kunde faktiskt inte ha gått bättre!! *sträcker på mig*

Imorrn bär det av till Göteborg med kidsen. Jag räknar med att kaos, skrik och panik, så lär jag ju åtminstone inte få en chock och bli negativt överraskad. Men förrutom kaos, skrik och panik så tror jag att det kommer bli jättekul!!! (packar dock ner öronproppar för säkerhets skull, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0