Jag har musik igen!!

Hallelujah! Sitter och lyssnar på massa ny musik! Tror inte har jag har laddat in nya låtar i min i-pod sen i våras, men nu blir det ett ryck!  Och på lördag är det Emmalajnen som blir dagens hjälte och tar med en ny cd-skiva till jobbet.

I juletider brukar det ju gnällas om stackars butikspersonal som tvingas höra samma julmusik om och om igen. Kan ju bara be att få tala om att på mitt jobb har samma skiva snurrat sedan i mars. MARS!! Jag blir psykiskt störd efter en jobbhelg, särskilt eftersom det inte är jag som gjort skivan och jag inte gillar EN ENDA låt som är med på den. Vi har helt enkelt HELT olika musiksmak jag och han som gjort skivan. Tänk de stackarna som jobbar hela veckorna! Nej, som sagt, nu kavlar jag upp skivbränningsärmarna och löser problemet. Hepp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0